hover animation preload

welcome !!!
by zarul in

Firstly, aku ingn mlhir kn sykur ke hdrat Allah di atas sgla ptnjuk dan hdyah-Nya. Alhamdulillah,blog ini tlh brjya disiap kn dgn ilham, kurnia dan ptnjuk yg tlh dianugerahkan oleh-Nya.

Selawat n salam ke atas junjungan Nabi besar kita Muhammad s.a.w dan kpd ahli keluarga nye, seterus nye kpd para sahabat baginda dan para tabi'n, para alim ulama sehinggalah kepada sekelian hamba-hamba Allah yang mengikuti jejak langkah mereka.

Kpd NADIAH BINTI ADNAN yg tlh byk mmberi kn sokongan, galakan dan perangsang yg sepenuhnya kepada aku tok mnerus kn usaha menyudahkan blog yang tak seberape ini.

Seinfiniti perhargaan dan ucapan THANK YOU yang tidak terhingga kepada MOHD RAFIE BIN RAMLAN selaku peransang untuk menyiapkan blog saya  yang terlalu banyak membantu, membimbing dan juga sebagai pemudahcara aku sepanjang proses menyiapkan blog ini. Tanpa tunjuk ajar yang begitu jitu dan padu daripada beliau, mana mungkin aku akan dapat menghasilkan satu blog yang baik.

Haha.. mcm mne ayat aku kat atas agak fomal kan..dah ley wat report tok kerja kursus..haha..AKHIRNYE aku berjaya mngikut jejak langkah rafi ngn nadiah yg mmpunyai blog..ala,saje je wat blog nie..org2 ckap blog nie tmpt luah kan perasaan,tu yg aku wat..
haha !!!

Em... nk ckap ape lg ea kt cni.. ntah la... nnt je aku ckap.. eh ! salah bkn ckap taip kt blog nie.. ha, bru btol.. kn.. kn.. kn..

Ape- ape pon aku nk ucap kan,

SELAMAT DATANG KE DALAM


KEHIDUPAN AKU !!

WELCOME TO MY BLOG !!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...