hover animation preload

fasa ke-2
by zarul in

ASSALAMUALAIKUM,,
nie kah yg MAMA aku kata kan...
setiap hubungan msti ade fasa-fasa nye..
mybe hubungan aku dah masuk fasa ke-2..
setiap hari ade jew yg x kena..
law aku xsalah..
dy salah..
tp yg punca aku gk kn..
huhu..

xpe, aku akn terus jage hubungan aku tu..
biase la tu kan..
law pon dalam dunie COUPLE ag..
nie pon ley d ibarat kat mmbina MASJID kn..
MASJID yg dah siap pon kdg2 ad mslh..

MAMA aku ade cakap ag..
"jikalau itu pilihan engkau, MAMA terima seadanye, TAPI kne ingat, jage lah DIA sebaek2 nye seperti macam mane MAMA n AYAH jage engkau"
hehe... MAMA aku cakap gtu..

WAH !! macam xcaya taw.. sejak aku COUPLE ngn DIA, MAMA byk bg tip2 org nk berumah tgge..
huhu... dengor cm mngrut.. tpi ea nye perlu dah kehidupan seharian aku bersama DIA..
susah nk cakap, akhir2 nie byk GILA rintangan aku hadapi..
asyik nk GOCOH jew nan DIA taw..

tkot aku terjd pape kat hbungan aku nan DIA..
bukan ape, aku TERLALU SAYANG kan DIA..
aku dah xsanggup KEHILANGAN org yg aku SAYANG..
aku harap hubungan aku ngn DIA akn berakhir dgn ikatan yg SAH, n KEKAL hingga akhir hayat..

haha...
aku hrp aku dpt lalui cabaran n onak duri yg dlm hubungan aku ngn DIA..
AWAK, SAYA SAYANG SANGAT KAT AWAK !!!
please, jgn buat benda yg SAYA xske..
harap JANGAN ulangi hal SEMALAM..
saya MERAYU sgt2 kat AWAK...

I LOVE YOU, NADIAH ADNAN...

2 comments:

together with me said...

ho;oi.. nadiah x kn tgglkn ko.. syg kn ko nok!!

zarul said...

haha..malu sy tauk!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...